Muzica în viaţa mea: cum mi-a schimbat această pasiune întreaga perspectivă asupra lumii. Superblog, proba 5.

Am mai scris şi într-un articol anterior (când am început cu blogging-ul) despre muzică, dar atunci nu puteam explica prompt şi concis sentimentele mele pentru muzică.

Proba constă în felul acesta:Cum ți-a influențat muzica viața? Povestește-ne momentul cel mai sensibil din viața ta, în care muzica te-a ajutat.

Din 1996 până în prezent, EDIFIER a crescut de la o companie mică, axată doar pe piața din China, până la o organizație internațională importantă, cu operațiuni în America de Nord, America de Sud, Europa, Orientul Mijlociu și în regiunile Asia-Pacific. Integrată ca o companie pe verticală, EDIFIER și-a dezvoltat, prin propriul departament de cercetare și dezvoltare, secții ce fac ca un produs să fie realizat în totalitate în curtea proprie: design de produs, mase plastice, producție PCB, asamblare, serigrafie etc. Brandul EDIFIER este definit de trei concepte: pasiunea pentru sunet, pasiunea pentru design și pasiunea pentru calitate. EDIFIER își propune să devină un lider recunoscut la nivel internațional în furnizarea de soluții audio premium și să ofere cea mai bună experiență audio posibilă.

E25-Luna-Eclipse-Biblioteca-300x169

Mai mult decât un producător de sisteme audio, EDIFIER are un angajament față de comunitate, angajament ce depășește muzica. EDIFIER oferă burse studenților de la diverse discipline de la Institutul de Tehnologie din Beijing. Programul de burse EDIFIER este și un angajament față de inovație. De asemenea, prin programul EDIFIER Angel Sound Foundation, compania îi ajută pe copiii cu deficiențe de auz să descopere puterea sunetului. Fundația a primit la lansare, din partea EDIFIER, o donație de 2 milioane de dolari, cu ajutorul cărora peste 60 de copii cu deficiențe de auz au primit implanturi cohleare.

E30-Spinnaker-for-Living-room


Ţin minte că de mic copil, muzica a avut o influenţă asupra mea. Înainte de a începe cariera mea muzicală, eram într-o legătură stânsă cu muzica. Mama cântase la chitară, tatăl meu fost dansator de dansuri populare, având chiar şi o mătuşă cântăreaţă.

Când ansamblul de muzică populară din comuna mea avea nevoie urgentă de o solistă, un prieten de la familie care cântă la vioară m-a recomandat pe mine (asta fiind acum 6 ani). Am fost încântată să învăţ să cânt şi să colind ţara în lung şi-n lat, împrăştiind puterea muzicii şi a artelor populare.

După puţin timp mi-am dat seama că nu vreau să mă axez doar pe muzică populară, aşa că am început să prind rădăcini şi să dezvolt interese pentru muzica clasică şi muzica uşoară în general.

De ce nu am vrut să mă limitez doar la atât? Păi, din cauză că eram o extremistă, încercam să testez toate apele şi să aleg ce mi se pare mie că mi se potriveşte cu adevărat.

Deşi în timpul liber încă mai activez la acest ansamblu, am început acum 5 ani să mă axez pe muzica ce mă descrie cu adevărat. Ea mă ajută să învăţ, să mă concentrez şi chiar să-mi exprim sentimentele. ADOR să cânt, nu pot pleca la drum fără telefonul meu de rezervă plin doldora cu melodiile mele preferate şi nu trece o zi fără să descoper o melodie nouă care-mi place.

În general ascult muzică alternativă, indie, pop, rap, câteodată rock şi clasică. Artiştii mei preferaţi sunt Joyce Jonathan, Melanie Martinez, Marina and the Diamonds, The weeknd (aşa se introduce el, nu am mâncat eu vreo literă :)))))) ), G Eazy, Little Mix, Grace Vanderwaal, Fifth Harmony, etc.

Toată istoria mea lungă cu muzica îmi aduce aminte mereu că am avut o groază de experienţe frumoase şi de neuitat legate de această pasiune.

R2730db_ce1d34a0-8d9e-47b9-bf0c-8917addf7159.jpg

r2730db-2_d0a689bc-2474-4a0c-831c-720799e127d3.jpg

Mă bucur că am reuşit să dau de marca Edifier care îşi vinde produsele pe site-ul magazinultau.ro , au produse de calitate, cu un design foarte frumos, care promite eleganţa, iar sunetul, deşi este acelaşi ca la calculator sau la telefon, poate fi auzit mult mai clar şi profund, plus că boxele sunt perfecte dacă vreţi să daţi o petrecere 😉 .

Dacă vreţi să vedeţi şi celelalte 2 articole ele pot fi găsite aici şi aici.

Până data viitoare, eu am fost Iuliana! V-am pupat!

1 gând despre „Muzica în viaţa mea: cum mi-a schimbat această pasiune întreaga perspectivă asupra lumii. Superblog, proba 5.”

Lasă un comentariu