Recenzie „Anotimpul iubirii” de Rodica Mijaiche

Nume: Anotimpul iubirii

Autor: Rodica Mijaiche

Editura: Librex

Numar de pagini: 178

Descriere:

„Anotimpul iubirii ne mai demonstrează, încă o dată, că nimic nu este întâmplător în viață și cum, la un moment dat, destinele unor oameni, care se confruntă cu propriile trăiri, se pot încrucișa și cum o simplă scrisoare poate schimba destine. Anamaria, tânără avocată de succes, se luptă să-și revină în urma pierderii lui Mihai, cel care s-a apropiat cel mai mult de sufletul ei, învins în lupta cu o boală necruțătoare. Întâlnirea dintre Anamaria și Adrian, recent întors de pe frontul din Irak; bântuit de propriii demoni – este ca o briză caldă în iarna înghețată. O nouă zi. O nouă viață…”

Parerea mea:

Nu pot sa exprim in cuvinte cat de mult iubesc aceasta carte. 

Iubirea a doua persoane, ambele triste si invaluite de durere, dar care devin fericite la final, pentru ca, asa cum zice si personajul Adrian, „dragostea noastra putea invinge orice demoni”.

Am ras, am plans, am suferit alaturi de Anamaria. Povestea ei este una minunata, desi nu are o viata prea usoara. 

Personajele noi au dat farmec cartii si chiar m-am bucurat vazand ca Anamaria are pe cineva alaturi.

Nu stiu cum sa vorbesc despre creatia Rodicai Mijaiche fara sa stric magia cartii, dar o recomand din tot sufletul.

O carte superba care nu te lasa sa te opresti pana nu ii afli finalul.

„…ti-am oferit doar ragazul necesar pentru a-ti da seama ca, fara mine, viata ta este goala, asa cum este si a mea, fara tine.”

5/5 stele

-Tina

Lasă un răspuns

