Gata de selfie, cu Gerovital Stop Acnee- proba 4 SuperBlog

Hello, hello! Eu sunt Iuliana şi am revenit cu un nou articol din cadrul competiţiei SuperBlog. Astăzi proba este mai altfel: suntem invitaţi să povestim diferite întâmplări amuzante în care faţa noastră s-a hotărât să ne creeze probleme.

Enunţul probei:

Știi momentul acela în care te pregătești temeinic pentru un eveniment important din viața ta? Și când toate merg atât de bine încât îți spui “E prea bine ca să fie adevărat”? Se prea poate ca în ultima clipă un coș să îți strice toate planurile și să te trezească la realitate. E vorba despre momentul acela în care un simplu coș te ține ostatic(ă) în casă, asftel încât să nu mai poți ieși la întâlnirea planificată de atât de mult timp, la evenimentul acela important de la firmă sau chiar până la magazin. Te invităm să ne povestești despre momentele acelea, amuzante sau mai puțin amuzante, în care coșurile ți-au încurcat planurile.

gif-stop-acnee1

Statisticile spun că mai mult de 90% dintre adolescenţi vor suferi la un moment dat de acnee. Pe lângă o alimentaţie sănătoasă și igiena zilnică a feţei, ai acum și o gamă completă de îngrijire a tenului acneic: Gerovital Stop Acnee.
Această gamă de îngrijire a fost special concepută pentru tenul cu imperfecţiuni și reprezintă primul pas către o piele sănătoasă şi un chip luminos. Având produse cu eficacitate antiacneică demonstrată clinic, gama Gerovital Stop Acneeeste tratamentul recomandat de specialiștii Gerovital pentru îngrijirea tenului gras, mixt sau acneic.

Gama Gerovital Stop Acnee este dezvoltată ca o gamă completă pentru problematica tenului gras acneic, având produse complementare care trebuie folosite conform unei scheme de tratament. Ordinea etapelor de utilizare este sugerată prin cifrele de pe eticheta produselor:
1 – curățare / purificare;
2 – acțiune / tratare;
3 – mascare / camuflare.

Unul dintre cele mai amuzante momente în legătură cu minunata mea faţă este atunci când am avut un spectacol mai mult decât important, şi, ghici ce, acneea a apărut dintr-odată încercând să-mi strice ziua. Nu a prea reuşit, am încercat să maschez toate coşurile de pe faţă cu fond de ten ( am făcut-o în final şi nu arăta aşa de rău)

Apoi, ţin minte că acum ceva luni când m-am trezit într-o dimineaţă am fost surprinsă să aflu că faţa mea era un dezastru. Noroc că era vacanţa de vară (of ce dor mi-e de ea!) şi nu am fost nevoită să ies din casă căci de altfel, PRĂPĂD!

Încă unul dintre cele mai oribile momente este cel în care am avut o acnee atât de oribilă pe faţă încât pur şi simplu mi-a fost ruşine să ma duc la şcoală, aşa că am zis că sunt răcită (ce-i drept, eram foarte răcită şi mi-era rău) ca să pot scăpa de chinul de a-mi face apariţia în acel mod la şcoală.

Şi totuşi, peste ani şi ani mă voi gândi la aceste lucruşoare mărunte şi nu îmi voi da seama de ce m-am simţit aşa de prost de un lucru aşa natural.

Oricum ar fi, îmi doresc să fi avut atunci produsele din gama Gerovital Stop Acnee ca să pot scăpa cât mai repede de acnee şi să fiu Gata de selfie. Acum (slavă domnului) am o piele sănătoasă şi nu am atât de multe coşuri, asta şi din cauză că mănânc sănătos.

Dacă şi tu ai probleme cu tenul îţi recomand să alegi această marcă de încredere pentru că are o mulţime de produse eficiente create de specialişti care folosesc ingrediente de ultimă generaţie. Eu spre exemplu, aş vrea super tare nişte benzi pentru curăţarea punctelor negre şi o cremă cc matifiantă pentru zilele negre.

Ai avut şi tu întâmplări amuzante legate de acnee? Spune-le în comentarii!

Eu am fost Iuliana şi ne vedem data viitoare cu un nou articol!

Un gând despre “Gata de selfie, cu Gerovital Stop Acnee- proba 4 SuperBlog

Lasă un răspuns

