Post lipicios

Recenzie „Iti voi darui soarele” de Jandy Nelson

Nume original: I’ll give you the sun Autor: Jandy Nelson Editura: Epica Anul aparitiei: 2014 Numar de pagini: 412 Descriere: „Jude si fratele ei geaman, Noah, sunt extrem de apropiati. La varsta de treisprezece ani, il gasim pe Noah, un baiat singuratic, retras, care deseneaza intruna si care se indragosteste de carismaticul baiat din vecini, in vreme ce neastamparata Jude este plina de semne de … Continuă să citești Recenzie „Iti voi darui soarele” de Jandy Nelson

Colaborare: Recomandări de lecturi școlare.

Acum ceva timp am văzut că Anastasia de la Lumea văzută cu sufletul că ar vrea să facă o colaborare cu cei dintre noi care vor: fiecare dintre cei care participă a primit o clasă căreia trebuie să îi întocmește o listă de lecturi (de 5 cărți), recomandate pentru școală sau nu. Am zis că e musai să particip și eu, așa că m-am ales … Continuă să citești Colaborare: Recomandări de lecturi școlare.

SuperBlog 2017: când Iuliana nu are ce face, se înscrie în cât de multe concursuri poate :)))

Astăzi mi s-a aprobat înscrierea în concursul SuperBlog și sunt extrem de fericită! Ea constă în înscrierea la ei pe site (aici vă puteți înscrie), ei vă vor verifica blogul și după veți putea participa. Trebuie să scrii articole pe blogul tău după anumite teme (pe care vi le dau ei) și puteți câștiga premii de pe urma acestor articole (mai multe aici, aici și … Continuă să citești SuperBlog 2017: când Iuliana nu are ce face, se înscrie în cât de multe concursuri poate :)))

Unul dintre noi minte, toamna aceasta la Herg Benet.

Toamna aceasta este plină de surprize!! Cristina ne aduce în România „Unul dintre noi minte” de Karen M. McManus, un thriller care sigur vă va plăcea. „Unul dintre noi minte„, de Karen M. McManus, un thriller captivant și surprinzător, #2 Bestseller List New York Times încă de la lansarea din această vară din Statele Unite, va apărea la Herg Benet (în colecția Passport), în cursul … Continuă să citești Unul dintre noi minte, toamna aceasta la Herg Benet.

Un an de CITWOB- cum e să fii blogger şi să fii răsplătit pentru ceea ce faci?

Helooooo!!!! Am revenit cu forţe proaspete pentru că am o veste super mega exciting: blogul împlineşte un an!!! Vă mulţumim mult pentru susţinere, pentru apreciere, pentru că ne faceţi mai pe scurt experienţa noastră de bloggeri mai frumoasă. Vreau să vorbesc mai mult despre cum este să ai această „meserie”, şi cât de mult înseamnă să te dedici întru totul în munca ce-ţi face plăcere … Continuă să citești Un an de CITWOB- cum e să fii blogger şi să fii răsplătit pentru ceea ce faci?

Recenzie ,,Ultima vrajitoare din Transilvania: Contesa Aneke” de Cristina Nemerovschi

Heilo dragilor! Am revenit cu o noua recenzie a unei carti care m-atinut cu sufletul la gura. Cateva detalii despre carte: Data aparitiei: mai 2017 Autor: Cristina Nemerovschi Numar de pagini: 232 Descriere: Alexandra, o adolescenta rebela, este trimisa de parinti sa isi petreaca vacanta de vara intr-un sat din Transilvania, pentru a fi indepartata de o iubire considerata imorala. Odata ajunsa in V., ea … Continuă să citești Recenzie ,,Ultima vrajitoare din Transilvania: Contesa Aneke” de Cristina Nemerovschi

Recenzie „Să n-o săruți pe Isabel” de Sergiu Someșan”

Autor: Sergiu Someșan Editura: Grupul Editorial Vremea Pagini: 125 Descriere: Proza SF scurta, din ce in ce mai rara in zilele noastre, te capteaza de la prima rasfoire a cartii. In acest volum veti gasi urmatoarele povestiri: INTALNIRE CU ISABEL, SA N-O SARUTI PE ISABEL, OVIRAPTORUL, CELE NOUA MILIARDE DE IDEI SF, SANSA NOASTRA S-A NUMIT ADAM, ARENA, BLA-BLA-BLA, DOMNULE GENERAL, O IPOTEZA APROAPE ABSURDA, … Continuă să citești Recenzie „Să n-o săruți pe Isabel” de Sergiu Someșan”

Recenzie „Acest cantec neimblanzit” (Monstrii din Verity #1) de Victoria Schwab

Buna tuturor! Astazi am revenit cu o noua recenzie, una pentru cartea „Acest cantec neimblanzit” (Monstrii din Verity #1 ) de Victoria Schwab ( o gasiti aici ).Le multumesc celor de la Herg Benet pentru ca mi-au trimis aceasta carte minunata.Si daca tot vorbim despre editura Herg Benet, vara aceasta au niste promotii foarte interesante la ei pe site.Cartile straine si pachetele promotionale au reducere … Continuă să citești Recenzie „Acest cantec neimblanzit” (Monstrii din Verity #1) de Victoria Schwab

Interviu cu Anca Zaharia

Hei!Eu sunt Iuliana si am revenit cu un nou articol.Astazi i-am luat un interviu lui Anca Zaharia cu ocazia aparitiei noii ei carti, Jurnal de librar, si ii multumesc mult ca a acceptat sa ne raspunda la cateva intrebari.Cartile ei le gasiti aici: Sertarul cu ura  (care btw are un pret super bun) si Jurnal de librar . Si, inca ceva.Cartea ei, Jurnal de librar, va avea parte … Continuă să citești Interviu cu Anca Zaharia

Recenzie „Femei Periculoase” de George R. R. Martin & Gardner Dozois

Autor: George R. R. Martin, Gardner Dozois (printre altii) Editura: Nemira Pagini: 496 Descriere: Razboinice care manevreaza cu maiestrie sabia, femei pilot, femei din spatiu, ucigase in serie, femei fatale irezistibile, vrajitoare, fete rele, rebele si supereroine. Toate, in palpitanta antologie Femei periculoase conceputa de George R.R. Martin si Gardner Dozois.Joe Abercrombie, Jim Butcher sau Brandon Sanderson se intalnesc cu Carrie Vaughn si Lev Grossman … Continuă să citești Recenzie „Femei Periculoase” de George R. R. Martin & Gardner Dozois