Interviu cu Corina Cîndea

​Buna dragilor. Am revenit cu acest interviul al unei autoare pe care eu una o ador: Corina Cîndea. Iti multumesc pentru ca ti-ai ocupat timpul raspunzand la aceste intrebari. (Daca nu stiti ce carti a scris, la sfarsitul articolului aveti poza cu ele. Eu va sfatuiesc sa ii cititi macar una fiindca dupa veti vrea sa le cititi pe toate)


1. Cum te simti cand vezi cate persoane iti adora cartile? 

Nu stiu daca pot spune ca sunt adorate, dar faptul ca sunt citite… e uluitor! Si greu de descris in cuvinte, mai ales ca mie inca nu-mi vine sa cred ca cineva chiar citeste ce am scris eu. Dar e emotionant si ma face sa fiu fericita.

2. Stiu ca ai inceput cu postatul cartilor pe Wattpad. Ai crezut atunci ca vei publica atatea carti? 

Bineinteles ca nu. De fapt, am scris pentru mine, simtind nevoia sa o fac. Normal ca am sperat ca va citi cineva, altfel nu as fi postat, dar nu m-am asteptat nicidecum sa ajung aici, la publicare. Poate ca pare o prostie dar, cu toate ca am cartile in fata mea, sunt reale si le pot pipai, le simt cu adevarat ale mele atunci cand intru pe watt. Cand le vad acolo, imi amintesc de emotiile pe care le-am avut la fiecare capitol postat si cat de emotionata am fost asteptand reactiile cititorilor.

3. Cum iti imparti timpul intre munca, familie, timp liber si scris? 

Timpul liber este ceea ce imi lipseste cel mai mult, dar incerc sa le fac pe toate. Duc o viata normala ca oricare dintre voi, doar ca seara, atunci cand voi va uitati la un film, mergeti in oras sau cititi o carte, eu scriu. 

4. Ce te-a facut sa incepi sa scrii? Cum a inceput totul? 

Am inceput sa scriu dintr-un impuls de moment si poate ca nu as fi facut-o niciodata daca nu as fi descoperit platforma Wattpad. Imi placea ideea ca pot sa scriu orice prostie, dar ca nimeni nu stie cu adevarat cine sunt. Nu prea suna a incredere de sine, dar asa s-a intamplat. 


5. Pasiunea pentru lectura si scris o ai de cand erai mica? 

Mi-a placut dintotdeauna sa citesc, dar nu mi-am imaginat niciodata ca o sa ajung sa scriu. 

6. Ce planuri ai pentru 2017? Cate carti ai vrea sa mai publici in anul care vine? 

Am multe planuri pentru anul 2017 si cel putin patru carti vor vedea lumina tiparului, carti pe care Editura Librex le-a cuprins deja în planul editorial: “Rebela”, “Dragoste si matase alba” – primul volum din seria Salem, “Destine impletite” si “Pasiune si satin rosu” – volumul doi al seriei Salem.

7. Dintre cartile tale publicate, ai vreuna pe care o indragesti mai mult? (Si daca da, de ce?) 

Imi indragesc la fel de mult toate cartile si toate personajele. Toate fac parte din mine in aceeasi masura.

8. De unde iti iei inspiratia? 

De peste tot din jurul meu. O melodie, o vorba auzita aiurea pe strada… Orice ma poate inspira.

9. Cum iti construiesti persoanjele? Au vreo legatura cu lumea reala, cu tine sau orice altceva?
 

Toate povestile mele sunt pura fictiune si nu sunt inspirate de persoane sau povesti din viata mea. 

10. Inafara de scris/citit, ce alte pasiuni mai ai? 

Pe vremuri, imi placea sa cos goblen si sa pictez, dar nu am mai facut niciuna dintre ele de ani de zile. Nu mi-a mai permis timpul.

11. Cum reactioneaza apropriatii tai cand iti citesc cartile?

Nu prea reactioneaza. Deoarece nu a stiut prea multa lume despre aceasta pasiune a mea si au aflat abia cand am publicat prima carte, majoritatea dintre ei incearca sa se obisnuiasca cu ideea ca eu scriu.

12. Ai un reper dupa care te ghidezi in viata: un citat care te motiveaza, un model sau dorinte pe care vrei sa le indeplinesti?
 

Cred ca expresia „Traieste clipa!” mi se potriveste cel mai bine. Incerc sa ma bucur de fiecare moment pe care il traiesc si da, fac aproape tot ce-mi trece prin cap.

13. Cat ti-au schimbat cartile viata? Si in ce fel? 

Daca intrebi de cum mi-au schimbat cartile, in general, viata, pot spune ca mult. Din fiecare carte citita am invatat cate ceva, de aceea am incercat sa citesc cat mai diversificat, sa pot invata cat mai multe. Daca te referi la cartile mele… Ei bine, mi-au adus bucurie si fericire. Si o multime de prieteni noi. Persoane pe care altfel nu as fi ajuns sa le cunosc si pe am ajuns sa le consider aproape ca facand parte din familie. Cu care vorbesc aproape zilnic si cu care ma intalnesc de cate ori am ocazia. 

14. Un mesaj pentru cititorii tai?

Le multumesc din suflet ca sunt alaturi de mine si de personajele mele. Ca citesc ceea ce scriu. Fara ei, cartile mele nu ar exista, iar eu nu as fi ajuns aici.
Iti multumesc pentru interviu!

-Andreea

2 gânduri despre “Interviu cu Corina Cîndea

Lasă un răspuns

