Un an de CITWOB- cum e să fii blogger şi să fii răsplătit pentru ceea ce faci?

Helooooo!!!! Am revenit cu forţe proaspete pentru că am o veste super mega exciting: blogul împlineşte un an!!! Vă mulţumim mult pentru susţinere, pentru apreciere, pentru că ne faceţi mai pe scurt experienţa noastră de bloggeri mai frumoasă.

Vreau să vorbesc mai mult despre cum este să ai această „meserie”, şi cât de mult înseamnă să te dedici întru totul în munca ce-ţi face plăcere să o prestezi.

Am evoluat mult de la prima mea recenzie, de la primele cuvinte scrise pe acest site. Şi înfăţişarea blogului s-a schimbat de vreo 3 ori pe parcursul acestui an, dar noi credem că „faţa” de acum va rămâne permanentă ca să fim recunoscuţi mai uşor.

Am trăit o mulţime de sentimente alături de voi. Primele colaborări au venit datorită vouă în mare parte, deşi şi talentul în a scrie a fost un factor decisiv în hotărârea unor colaborări.

Multe ne-au fost refuzate, de asemenea. Dar noi nu ne-am lăsat. Am încercat să ne perfecţionăm cât se putea stilul scrierii, calitatea articolelor şi să nu punem pe primul loc cantitatea.

Pragul de 10 abonaţi a fost greu de atins, dar uite că s-a putut, şi am ajuns la 100.Este un număr mare din punctul meu de vedere, deşi mai avem până la pragurile cele mai importante, pe moment ne mulţumim cu cât se poate.

Pagina de facebook are la momentul actual aproape 1400 de like-uri ce înseamnă că faima noastră este destul de mare. Nu cred că vă puteţi imagina ce bucurie am avut în suflet că am aflat că avem 1000 de like-uri.Mi-am zis: „CEEEEEE???? Nu se poate aşa ceva, e o glumă sau ceva asemănător”. Dar nu era o glumă, era real, era meritul nostru şi lucrul pe care îl doream enorm de mult.

Acum că blogul are un an mă simt un fel de super-women: am reuşit un lucru la care visam de mult timp, am realizat ceva ce mulţi îşi doresc să realizeze. Cu multă muncă, ce-i drept, dar am făcut-o din pură dorinţă de a-mi arăta cea mai mare pasiune: aceea fiind cititul.

Cititul mi-a deschis multe porţi în viaţă, porţi ale înţelepciunii, a gândirii mult mai logice şi libere şi m-a făcut să întemeiez prietenii de lungă durată.M-a făcut să par mult mai inteligentă şi serioasă în ochii oamenilor mai mari, iar asta a fost un fel de satisfacţie pentru mine.

Cărţile au început să vină de la sine, nu am încercat niciodată să forţez mâna editurilor sau să cer ceva mai mult decât merit, ci am încercat să citesc cărţi cât mai frumoase ca să le pot face recenzii şi mai frumoase.

Mă bucur că am reuşit să cunosc nişte persoane atât de frumoase prin intermediul acestei platforme, că mi-am spus punctul de vedere şi am obiectat uneori părerile celorlalţi şi cel mai important: că am fost eu, cea care sunt şi astăzi, o fiinţă care iubeşte arta şi care caută perfecţionismul sau ceva măcar aproape de el.

Vă mulţumesc că aţi citit până aici şi că sărbătoriţi împreună cu noi, pentru like-uri, pentru share-uri, pentru susţinere şi mai ales: pentru iubirea voastră pentru cărţi. Ea ne dă puterea să scriem, să trecem peste perioade nasoale şi comentarii naşpa şi să fim alături de voi.

Acum că am împlinit un an mă pot considera blogger serios, dar nu voi uita de unde am plecat. Şi nici tu să nu uiţi niciodată, să îţi laşi adevăratul tu să iasă la iveală chiar şi în cele mai negre şi ceţoase perioade.Nu uita de tine însuţi înainte de toate!

 

Lasă un răspuns

