Recenzie ,,Ultima vrajitoare din Transilvania: Contesa Aneke” de Cristina Nemerovschi

Heilo dragilor! Am revenit cu o noua recenzie a unei carti care m-atinut cu sufletul la gura.

Cateva detalii despre carte:

Data aparitiei: mai 2017

Autor: Cristina Nemerovschi

Numar de pagini: 232

Descriere:

Alexandra, o adolescenta rebela, este trimisa de parinti sa isi petreaca vacanta de vara intr-un sat din Transilvania, pentru a fi indepartata de o iubire considerata imorala. Odata ajunsa in V., ea este atrasa de povestile localnicilor legate de o crima savarsita in urma cu mai mult de un veac: contesa Aneke fusese acuzata de incest si vrajitorie si ucisa in padure. Alexandra porneste pe urmele contesei, hotarata sa afle ce s-a intamplat cu adevarat. Castelul ascunde mistere la fiecare colt… Pe masura ce fapte si personaje stranii ies la iveala, Alexandra isi da seama ca are in comun cu frumoasa vrajitoare mai mult decat si-ar fi imaginat, inclusiv iubirea ei secreta si interzisa. Va reusi Alexandra sa salveze aceasta iubire si in final propria viata, sau va avea soarta tragica a Anekei?

Parerea mea:

Din prima clipa de cand am luat cartea in mana am simtit ca nu ma voi plictisi de ea. Abia astptam sa o devorez din scoarta-n scoarta.
Povestea conturata in jurul unui sat vechi de mii de ani si a Alexandrei, o straina venita in vacanta m-a fascinat inca de la primele pagini. M-a tinut cu sufletul la gura, iar cu fiecare pagina pe care o citeam aflam tot mai mult si imi doream sa stiu cat mai mult. Alexandra, rebela si curioasa in acelasi timp, s-a integrat perfect in povestea contesei Aneke, insa in final totul a adus-o exact in acelasi loc unde s-a aflat si Aneke cu sute de ani in urma.
Dragostea interzisa dintre ea si Razvan mentin povestea vie si o face mai atragatoare. Alexandra este de asemenea personajul meu preferat din aceasta carte. Apreciez la ea faptul ca citeste si ii place sa exploreze locuri noi. Este curajoasa si nu rateaza vreun moment in care sa se poate distra cum stie ea mai bine. Tine foarte mult la persoanele dragi ei, chiar daca nu o prea arata.
E una dintre primele carti pe care o citesc de un autor roman, in care actiunea se petrece in Romania si ma pot declara o fana infocata a romanului.

Sper ca v-am convins sa o cititi, chiar daca nu am scris prea mult. Va las pe voi sa descoperiti mai mult.