Recenzie „Decoratiuni quilling inedite” de Margarete Vogelbacher

Buna!Astazi am revenit cu o noua recenzie, una pentru cartea Decoratiuni quilling inedite de Margarete Vogelbacher.Le multumesc celor de la editura Casa pentru aceasta carte minunata.

Cateva detalii despre carte:

Data aparitiei: 2017 

Autor: Margaret Vogelbacher

Nr pagini: 32

idei-creative66-casa3

Parerea mea:

Este o carte care are foarte multe modele frumoase de incercat acasa, iar materialele nu sunt foarte scumpe si nici foarte greu de gasit.

3

Eu am inceput sa fac quilling la o varsta destul de mica.Eram in clasa a doua si imi aduc aminte ca invatatoarea mea a spus ca vrea sa incercam sa facem quilling, un mod de invartire a hartiei in diferite feluri si forme.Am inceput facand mici felicitari pe care le dadeam rudelor mele, mai apoi incepand sa fac tablouri si diferite peisaje doar cu ajutorul catorva bucati de hartie.

41ac006c097c2e26d49e421221de7487

Modelele din aceasta carte sunt unele foarte frumoase, ele fiind insotite de explicatii clare in cuvinte sau in imagini si de materialele de care vom avea nevoie in paginile urmatoare.

glob_quilling

Modelele merg de la usoare spre mai grele, dar cu ajutorul explicatiilor putem sa creem niste decoratuni uimitoare.

1def611258a30ace313bafda551ad13a--arte-quilling-quilling-ideas

Va recomand aceasta carte mai ales daca sunteti un impatimit al crafting-ului.

Eu am fost Iuliana si ne vedem in curand cu un nou articol! ❤ 

Lasă un răspuns

