Recenzie „Frumusetea lucrurilor trecatoare” de Andrada Coos.

Buna!

Imi cer scuze ca nu am mai postat, m-am simtit rau saptamana trecuta si sincer nu am reusit sa fac nimic.

Astazi am revenit cu o noua recenzie, una pentru cartea Frumusetea lucrurilor trecatoare (o gasiti aici ) de Andrada Coos.Ii multumesc autoarei pentru acest exemplar cu autograf.

Cateva detalii despre carte: 

Data Aparitiei: 2017

Autor: Andrada Coos

Nr pagini: 179

Descriere:

Proaspat ajunsa in Japonia, Adriana incearca sa se integreze in viata studenteasca, cu rezultate indoielnice. In cele din urma, isi gaseste locul in randul celorlalti studenti straini: australieni petrecareti, englezi plini de ei, finlandezi scandalagii si, bineinteles, singurul alt roman pe care il intalneste acolo. Impreuna, exploreaza temple, incearca diverse chimonouri, participa la ceremonii, viziteaza cluburi de jazz si travestiti si filosofeaza pe tema eternei fascinatii japoneze. O perspectiva plina de umor asupra frumusetii, frustrarilor si nebuniei vietii intr-una dintre cele mai admirate culturi din lume.

 

Andrada Coos s‑a nascut in Reghin, judetul Mures si este absolventa a Departamentului de Jurnalism al Universitatii „Babes‑Bolyai” din Cluj‑Napoca. A urmat cursurile de creatie literara ale Universitatii Brunel din Londra sub indrumarea lui Fay Wheldon, dupa care a castigat o bursa de cercetare la o renumita universitate din Kyoto. Cititoare avida, Andrada a trait in sase tari, are doua tatuaje si o pasiune pentru toate lucrurile frumoase.

descărcare (1)

Parerea mea:

Sincera sa fiu, cand am inceput sa citesc aceasta carte nu am crezut ca o sa imi placa asa de mult.Primul motiv a fost ca nu stiam absolut nimic despre Japonia si apoi pentru ca nu credeam ca o sa fie scrisa atat de frumos in doar 179 de pagini.Stiti cum se spune, esentele tari se tin in sticle mici.Exact asa este si cartea.Foarte frumoasa dar scurta.

Si, pana la urma, cui i-ar placea o carte foarte lunga dar plictisitoare?

Adriana pleaca in Japonia, si cand ajunge acolo nici macar nu stie sa vorbeasca japoneza.Doar vreo doua expresii, putand discuta la inceput doar cu ajutorul unui ghid.

Dar, din fericire, oamenii de acolo vorbesc si engleza.

Actiunea nu mi s-a parut trasa de par, poate si din cauza marimii cartii.Andrada trece mereu la subiect, desi intalnim numeroase descrieri fascinante despre Japonia.

Adriana trece prin numeroase peripetii cu prietenii ei englezi, japonezi, australieni, finlandezi si singurul roman pe care il mai intalneste acolo.

Cel mai mult mi-a placut partea in care Adriana participa la festivalul Gion, unul dintre cele mai cunoscute festivaluri din Japonia.

ky

Este imbracata cu o yukata rosie cu flori mari rozalii si frunze liliachii, un obi de un mov pal si o pereche de sandale geta.Si isi da seama cam tarziu ca o sa dureze mai mult decat se astepta sa mearga pe jos pana la locul unde trebuie sa ajunga.

Dar frumusetea festivalului umbreste toata tristetea si oboseala pe care o simte Adriana si o face sa simta cat de mult conteaza toate momentele din viata noastra.

17855272_686219471580616_180877647967826128_o_opt-1

Personajul meu preferat este Adriana, a fost un personaj demn de tinut minte si aceasta carte va ramane vesnic in inima mea.

Per total a fost o carte superba si v-o recomand cu totul dragul.

Eu am fost Iuliana si ne vedem maine cu un nou articol! ❤ 

 

2 gânduri despre “Recenzie „Frumusetea lucrurilor trecatoare” de Andrada Coos.

Lasă un răspuns

