Despre ecranizarea seriei ,,Instrumente Mortale”

Heilo dragilor! Stiu ca nu am mai postat de ceva timp, dar vacanta mea a inceput cu vizionarea unor seriale si nu m-am putut opri din a vedea episod dupa episod. Si daca tot veni vorba despre seriale, m-am gandit sa va spun parerea mea despre ecranizare seriei mele preferate ,,Instrumente Mortale” de Cassandra Clare.
Am citit toate cartile din aceasta serie si pot spune ca sunt obsedata de aceasta lume a supranaturalului creata de Cassandra. Am intrat in aceasta lume dupa ce am vazut filmul. Mi-a placut atat de mult incat m-am interesat si am aflat ca este ecranizarea dupa niste carti. Asa ca voi incepe sa va spun despre film:

  • FILMUL

city-of-bones-poster

Filmul m-a impresionat profund. A fost plin de magie si suspans, actiune si iubire. Pot spune ca este unul dintre filmele mele preferate.
Personajele mele preferate sunt, evident, Jace si Clary. Acestea au prins viata datorita lui Lily Collins si Jamie Campbell Bower. Sunt perfecti pentru aceste roluri. Mi-au transmis emotiile pe care le simteau personajele, cu alte cuvinte sunt superbi. Intruchiparea lui Simon este de asemenea pe masura, Robert Sheehan transpune exact esenta personajului. Despre Izzy, Alec nu pot spune prea multe. Dupa parerea mea Kevin Zegers si Jemima West par cam in varsta pentru aceste roluri. Si nu in ultimul rand, Magnus, in ciuda faptului ca se potriveste descrierii personajului, imi place mult mai mult de actorul din serial.
Dupa mine a fost un film reusit, se potriveste manusa cu actiunea din carte, dar pacat ca nu au avut asa de multe incasari pentru a filma si partea a doua si cine stie poate si celelalte parti. Pe o scara de la 1 la 5, i-as da un 4.

  • SERIALUL

shadowhunters

Am citit multe pareri rele despre serial, insa mie personal imi place. Ofera o alta perspectiva a cartilor si surprinde totul intr-un mod original. Pentru cei care au citit cartile este posibil sa nu le para asa surprinzator pentru ca multe lucruri sunt schimbate, insa pentru cei care nu au citit cartile s-ar putea chiar sa le placa, mai ales daca sunt fani ai supranaturalului. Eu sunt la zi cu episoadele si astept de pe o saptamana pe alta sa apara un nou episod, iar de curand am convins si o prietena sa se uita si mi-a spus ca il adora. A vizionat toate episoadele aparute in vreo 3 zile.
Toate personajele sunt uluitoare. Jace si Clary sunt interpretati de Dominic Sherwood si Katherine McNamara, iar povestea dintre ei te face sa-i iubesti episod, dupa episod. Simon, interpretat de Alberto Rosende este la fel de potrivit pentru rol, timid, vorbaret, forte fricos uneori, loial iubirii dintre el si Clary si sa nu mai spune ca arata si destul de bine. De data aceasta pot spune ca ador actorii care ii interpreteaza pe Izzy si Alec. Matthew Daddario si Emeraude Toubia sunt mult mai potriviti pentru aceste roluri. Arata exact ca si cum ar avea varsta personajelor, iar legatura dintre ei ca frati este minunata. Sa nu uitam de Magnus. Harry Shum Jr. da viata acestui personaj si personalitatii, isi face bine treaba si ar fi un Magnus bun si in viata reala.

Nu as putea alege intre film si serial. Pentru mine ambele ecranizari sunt de succes. Mi-ar placea sa va spuneti si voi parerea sincera, sunt foarte curioasa in legatura cu opinia voastra despre aceste ecranizari. Astept comentariile voastre, pana atunci nu uitati: ,,READ MORE BOOKS”.

2 gânduri despre “Despre ecranizarea seriei ,,Instrumente Mortale”

  1. Mă bucur că aud şi o părere pozitivă despre serial!
    Nu înțeleg de ce e atâta hate pentru serial doar pentru simplul fapt că nu respectă cărțile. Orice serial adaptat după cărți va prezenta modificări pentru că altfel ar fi totul plictisitor, fără nimic nou. (De ex. The Vampire Diaries nu a respectat deloc cărțile şi a fost apreciat de toată lumea, având succes)
    Deci sunt pro serial.

    Apreciat de 1 persoană

    1. Mie personal imi place mult mai mult serialul decat filmul. Actorii sunt superbi si intra foarte bine in rol si te tin cu sufletul la gura in fiecare episod. In principiu este aceiasi actiune ca in carte doar putin modificate ici si colo pentru mai mult suspans si interes.

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

