Recenzie „Lacrimi de ceacar” de Tessa Nadir

Buna!!Stiu ca va socheaza ca postez si eu dupa un milion de ani in care am stat deageaba, dar am hotarat sa fac si ceva mai productiv decat holbatul la book haul-uri pe youtube si uitatul la seriale :)))))

Astazi am revenit cu o noua recenzie.Ii multumesc din suflet Tessei pentru acest exemplar din Lacrimi de ceacar, care este de asemenea si cu autograf ❤ 🙂

Nu am ce detalii sa va dau despre carte pentru ca ea nu are descriere pe spate, dar e mai bine asa, o sa ramaneti surprinsi de cat de bine este scrisa aceasta carte.

In prim plan o avem pe Melix care este de profesie asistenta si este trimisa de seful ei la o alta clinica.Dar cel care conduce acest spital este renumit pentru „relele tratamente” la care isi supune angajatii, acest lucru dovendindu-se a fi fals.

Ea crede ca are o casnicie foarte fericita, crede ca sotul ei nu ar indrazni si aiba o alta iubita pe langa ea.Pe parcursul cartii invatam ca nimic nu este ce pare a fi la prima sau a doua vedere, ca atat oamenii care sunt foarte apropiati de noi ne pot face surprize (fericite sau triste) dar si necunoscutii pot face la fel.

Cred ca pe parcursul romanului Melix reuseste sa isi descopere personalitatea, sa descopere cea ce vrea ea cu adevarat si ce puteri au anumite cuvinte si fapte daca nu stim sa le stapanim bine.

sddefault

Cum este scris si la inceput, demonii din oglinda sunt mai aproape decat par, ei vor putea la un moment dat sa depaseasca limita pusa de oglinda si sa puna stapanire peste intreaga gandire logica a omului.

Cat despre autoare, ea ne arata cu puterea cuvintelor cat de importanta este sinceritatea si increderea intr-o relatie de orice fel (prietenie, iubire).Cand am inceput cartea am crezut ca vi ramane cu un gust amar dar mi s-a prezentat opusul, acum mi s-a deschis apetitul pentru cartile Tessei si de-abia astept sa fac rost si de cealalta carte a ei, Sange si flori de portocal.

Carti-Tessa-Nadir-300x200

Cartea este foarte mica, are doar 198 de pagini, asa ca pentru ca a venit vara, va recomand sa o puneti in geanta pentru plaja cand va duceti la mare sau cand vreti sa va relaxati la piscina 😉

Acum vreau sa va intreb doua lucruri pe voi:

1)Ati citit aceasta carte sau aveti in plan sa o faceti?

2) Care vreti sa vie urmatoarea recenzie: Inima mea si alte gauri negre, Hotarul, Rockstar sau Panica?

O seara faina in continuare! ❤ ❤ 🙂

2 gânduri despre “Recenzie „Lacrimi de ceacar” de Tessa Nadir

Lasă un răspuns

