Interviu cu Eliza Mazilu

Buna, dragilor! Astazi revenim cu un nou interviu! Am avut placerea de a vorbi cu Eliza Mazilu, autoarea cartii „Stele intunecate”. 
1. Ce te-a determinat sa incepi sa scrii? Cum a inceput totul?

    Am fost determinată de faptul că puteam să mă exprim liber prin intermediul personajelor mele și să mă folosesc de cuvinte pentru a transpune zecile de idei pe care le am. Scriu de la doisprezece ani și încetul cu încetul, lucrurile au devenit serioase.

2. Care este cartea ta preferata scrisa de tine pe wattpad?

    Aș zice Summer Camp. Nu știu de ce, pur și simplu înseamnă mult pentru mine.

3. Ce scriitori iti plac? Si care este cartea ta preferata? 

    Cassandra Clare, Rick Riordan, Richelle Mead, J.K. Rowling și C.S Lewis sunt printre favoriții mei. Nu pot să aleg o singură carte, dar probabil „Instrumente mortale & Dispozitive infernale” și „Percy Jackson and the Olympians & Heroes of Olympus” sunt printre favoritele mele. 

4. Ce te-a facut sa-ti placa One Direction?

    Aveam cam doisprezece ani când asta s-a întâmplat și am dat de ei pe Youtube. Am urmărit „jurnalele” lor de la XFactor și de acolo a început totul. 
5. De unde iti vine inspiratia?

    Nici eu nu știu sigur. Probabil de la persoanele din jurul meu și mare parte din ele sunt scene create în mintea mea. 

6. Cum ti-ai ales personajele? Numele, infatisarea lor?

    Personajele au trăsături diferite la comportament și am încercat să-i fac cât mai „diferiți”. Numele mereu mi-au dat o mare bătaie de cap deoarece mereu caut ceva unic, în special pentru personajele principale. Cât despre înfățișare, prefer să nu fie tocmai „perfecte”, dar să aibă ceva special, care să-i caracterizeze mai bine.

7. Cum ai descoperit lumea cartilor?

    Am citit mai multe cărți când eram mică, dar cel mai mult mi-au plăcut „Cronicile din Narnia” de C.S. Lewis. Cred că eram în clasa a 4-a când le-am descoperit și le-am citit pe toate șapte într-un timp record.
8. Viata ta s-a schimbat dupa ce cartea ta a devenit cunoscuta?

     Nu foarte mult. Singura diferență este că acum multe persoane pe care le cunosc au aflat de faptul că scriu și că este ceva serios. 

9. Cum au reactionat cei din jur cand ti-au vazut cartea publicata?

     Mulți m-au felicitat, unii au fost surprinși iar alții m-au întrebat de ce nu le-am spus până acum. Au fost toate reacții pozitive, bineînțeles.


10. Si, in final, ce sfaturi ai da pentru cititorii care ar vrea sa inceapa sa scrie?

      Scrieți. Chiar dacă vi se pare că sună ciudat și ideile nu sunt puse cap la cap, doar scrieți. Nu renunțați niciodată și prin muncă și perseverență puteți realiza orice🙂

Iti multumim, Eliza, pentru toate raspunsurile frumoase care ni le-ai acordat si ca ne-ai dat ocazia sa aflam mai multe lucruri despre tine❤❤❤ Sa aveti o zi frumoasa in continuare!

-Tina

2 gânduri despre “Interviu cu Eliza Mazilu

Lasă un răspuns

