Recenzie „Insula Pierdutilor” de Melissa De La Cruz

In acest articol o sa recenziez cartea „Insula Pierdutilor”.Urmeaza cateva detalii despre ea:

• Pagini:345
  • Autor:Melissa De La Cruz
  • Titlu original:The Isle of the Lost
  • Descriere:Copacul diavolului,marul otravit?Cu douazeci de ani in urma,toti raufacatorii au fost alungati din regatul Auradonului pe Insula Pierdutilor,un loc intunecat si infricosator,de unde nimeni nu mai poate pleca.Dar in Fortareata Interzisa sta ascuns Ochiul Dragonului:cheia spre adevaratul intuneric si singura speranta de scapare a ticalosilor.Doar cel mai istet,cel mai rau si cel mai viclean dintre talhari il va putea gasi.Oare cine va fi acela?

Sincer,eu eram interesata de cartea aceasta la inceput doar pentru ca trebuia sa apara (daca nu cumva aparuse deja cand am cumparat-o eu) filmul Descendants.Eu,fiind curioasa,mi-am cumparat-o la cateva zile dupa ce a aparut din standul cu carti Litera din Iulius Mall.Si,ce sa vezi,am citit-o si am adorat-o.Nu este o poveste pentru copii,ba chiar e foarte interesanta cartea.Este vorba de evenimentele care s-au petrecut inaintea filmului Descendants,si am auzit ca a aparut si in Romania continuarea acestui bestseller.Cred ca o s-o cumpar de Black Friday,acum are un pret destul de umflat din punctul meu de vedere.

Este vorba despre cum s-au imprietenit cei patru protagonisti,Mal,Evie,Jay si Carlos (interpretati in film de Dove Cameron,Sofia Carson,Boboo James si Cameron Boyce) si cum au plecat in cautarea Ochiului Dragonului, amuleta pot sa spun a Maleficei.Ei bine,ei trec prin multe peripetii,si in final sunt mandrii de ce au reusit sa faca.

Mie mi s-a parut o carte buna,situatiile luand-o uneori la deal,si uneori prabusindu-se la vale,dar isi merita eticheta de bestseller.Personajul meu preferat este Evie,pentru ca eu ador culoarea albastru (si ea o combina in aproape orice situatie 🙂 ) si,atunci cand eram mica,printesa mea preferata era Alba-ca-Zapada,iar ea fiind fiica rau-facatoarei din poveste,am adorat-o ❤ .

Am sa-i dau 4.5 flori de liliac doar pentru ca o urasc pe Malefica si pentru ca nu stie sa-si pretuiasca fiica,don’t judge me,asta e doar parerea mea.

Un gând despre “Recenzie „Insula Pierdutilor” de Melissa De La Cruz