Recenzie „Miss Peregrine ” de Ransom Riggs

Buna!Articolul nou vine acum!Pentru astazi,m-am gandit sa scriu o recenzie pentru cartea „Miss Peregrine”.Cateva detalii despre ea:

  • Pagini:389
  • Autor:Ransom Riggs
  • Titlul original:Miss Peregrine’s home for peculiar children
    Descriere:O insula misterioasa.Un orfelinat abandonat.O stranie colectie de fotografii.O tragedie il arunca pe tanarul Jacob,in varsta de doar 16 ani,pe o insula izolata.Aici descopera ruinele caminului „pentru copii deosebiti” al domnisoarei Peregrine.Pe masura ce inainteaza pe holurile si prin dormitoarele parasite,isi da seama ca cei care s-au adapostit candva acolo au fost mai mult decat deosebiti.Poate ca nu intamplator au fost trimisi intr-un loc uitat de lume.Si,oricat de bizar ar suna,ar putea fi inca in viata.Un roman fascinant,ilustrat cu fotografii tulburatoare,care-i va incanta pe adulti,pe tineri si pe toti cei ce vor sa se bucure de o aventura in lumea umbrelor.

Cartea aceasta a fost una tulburatoare,exact cum spune si descrierea,si cu secrete ascunse de mii de ani,venite la iveala.La inceput,Jacob pare un personaj nu foarte interesant,nevenindu-i sa creada „prostiile” pe care le indruga bunicul lui.Dar pe parcurs,va prinde curaj si isi va da arama pe fata.

Caminul va parea doar o casa darapanata la inceput,dar dupa va prinde viata sub trecutul uluitor.

Pozele mi s-au parut socante si in acelasi timp,frumoase.Stiu,nu toate sunt adevarate,unele sunt editate ca sa se vada asa,dar mie imi plac si-asa,editate sau nu.

Aventura pe care am parcurs-o cu Jacob,durerea pe care am simtit-o odata cu el,dezamagirea pe care am simtit-o odata cu el si nostalgia pe care am simtit-o odata cu el m-a facut sa ador cartea,si sa raman socata de finalul acestei carti.Nu ma asteptam la asa ceva.

Mi-au placut mult si citatele din carte,iar preferatul meu este cel de mai jos.

„Nu e nici somn,nici moarte;cei care par a fi murit traiesc.Casa in care te-ai nascut,prieteni din tinerete,batranul si fecioara,truda zilei si laurii ei,toate dispar,se destrama,se transforma in povesti,nu pot fi ancorate.”

Dupa cum spuneam,ador cartea,asa ca ii voi da 5 flori de liliac (normal,la ce va asteptati 🙂 ) si o voi reciti cu fericire si usurinta in viitorul apropiat.

Voi ati citit cartea?Daca da,v-a placut?Scrieti-mi parerea voastra in comentarii.

Un gând despre “Recenzie „Miss Peregrine ” de Ransom Riggs

Lasă un răspuns

