Cum a inceput pasiunea mea pentru citit

Heeei!In acest articol vreau sa va povestesc cum a inceput pasiunea mea pentru citit.

Cand aveam 6 ani,la ziare apareau niste carticele cu niste CD-uri continand povesti (romanesti sau internationale).Ei bine,mama imi cumparase si mie una,si prima carticica era cu povesti de Ion Creanga.Ce sa vezi,prima poveste era Capra cu trei iezi.Fiindca eram mica si de-abia invatasem sa citesc,am pocit titlul „Capra cu trei iezi” si am citit „Capra cu trei jderi”.Normal,o sa tin minte cat oi trai cum am pocit acest titlu 🙂 🙂 🙂 .

Ei bine,cand aveam 7 ani jumatate,fosta mea invatatoare  mi-a prezentat cartea „Calutii de nori” de Marcela Penes .Am devorat-o,mi-a placut la nebunie si inca o mai am.O si rasfoiesc din cand in cand ca sa-mi amintesc de copilarie.

Apoi,am mai crescut si am prins gustul cartilor de la editura Arthur.Prima mea serie de la Arthur este „Insemnarile unei pustoaice”,fiecare volum citit in vreo zi.

Acum,citesc carti diverse,de la mister la thriller si de la actiune la distopie.

Daca mai vreti sa vedeti postari de genul acesta,anuntati-ma si am sa mai postez.Pe mai tarziu!

Un gând despre “Cum a inceput pasiunea mea pentru citit

Lasă un răspuns

