Bun venit pe blogul meu!

Buna,eu sunt Iuliana,si bine v-am gasit pe blogul meu!O sa fie unul plin de culoare,si o sa pun aici toata sudoarea imaginatiei mele pentru a crea o minunatie.De mult timp imi doream sa creez un blog,si azi mi-am zis „Hei,este o activitate foarte frumoasa,deci de ce sa nu incerc si eu?”.Si uite-ma aici,scriind o postare despre visurile mele.Pe acest blog veti gasi recenzii de carti,care o sa le ofer in flori de liliac ( liliacul e floarea mea preferata),noutati editoriale si recomandari.Daca acest blog o sa fie pe placul vostru,o sa fac si o pagina de facebook,cu concursuri avand ca premiu lucruri ochioase 😉 si postari amuzante.

Lasă un răspuns

